جوجه طلای مامانوباباجوجه طلای مامانوبابا، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره
مامان جوجه مامان جوجه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
بابای جوجهبابای جوجه، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

جوجه ما

اولین دل نوشته مامان برای جوجه نازش

1392/11/20 20:22
نویسنده : مامان نینی
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه من قلب

این اولین دل نوشته مامانه برای تو جوجه ناز. خیلی وقت بود دلم میخواست برات وبلاگ درست کنم ولی مگه این درس و امتحانا به آدم فرصت میده؟ دیگه امروز تصمیم خودمو گرفتم و به لطف خدا  واست وبلاگ درست کردم فدات بشم.

بابایی که اومد خونه وبلاگتو نشونش دادم اول گفت چرا از الان وبلاگ درست کردی؟ بذار نینی دار بشیم بعد اما من گفتم تازه من خیلی وقته میخواستم درست کنم اما وقت نمیکردمعینک بعد گفت چرا اسمشو گذاشتی جوجه ما؟ گفتم پس چی میذاشتم؟ گفت نفس ما ، عزیز ماراضی گفتم دیگه شرمنده اینارو قبلا گذاشتن نمیشددرسخوان 

این بود داستان وبلاگ درست کردن برا نینی گلــــــــــم

مامان فدای تو بشه 

١٥/١١/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
15 بهمن 92 14:57
سلام عزیزم اگر چیزی واسه نی نی نازت لازم داری یه سری به وب من بزن
مامان نینی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مهرناز
15 بهمن 92 15:29
مبارک باشه وبلاگه خوشگلت انشالله به زودی جوجه شما میاد پیشتون و عکسای خوشگلش رو میذاری که لذت ببریم انشالله هر چی خوشیه قسمت خودت و جوجه ی نازت بشه عزیزم
مامان نینی
پاسخ
ممنون عزیزم، ممنون از لطفت ایشالا شما هم سالیان سال در کنار هم و نینی های نازتون زندگی خوب و خوشی رو سپری کنید
ارزو
15 بهمن 92 16:01
مبارکت باشه وب جدیدان شاالله هرچه زودترنی نی بیاری
مامان نینی
پاسخ
مرسی گلم ایشالا شما هم زودی نینی بیاری و بیای به ما خبر بدی مارو هم خوشحال کنی
ویکی
15 بهمن 92 17:14
سلوم مامی نینی وبلاگت خیلی نانازه آفرین جوجت هم ایشالا با ااولین اقدام می پره تو دلت کلی ما خاله ها خوشحال میشیم بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسس خاله ویکی
مامان نینی
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا نینی شما هم زودتر بیاد پیش مامان گلش و خوشحالش کنه
نولو
16 بهمن 92 21:58
ایشالله به زودی خاله میشم
مامان نینی
پاسخ
فدای تو عزیزم.ایشالا تو هم زودتر به خواستت برسی و ما خوشحال بشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه ما می باشد